top of page

kreativitě
zdar!

dotační program kreativní vouchery pro rok 2024

Kreativní vouchery pro Kulturní dědictví KHK

jsem kreativec
a nebojím se to použít

Získejte nové klienty z řad královéhradeckých firem a institucí a pomozte jim vylepšit produkty, služby nebo komunikaci se zákazníky až za 150 000 korun od Královéhradeckého kraje.

Registrací do naší "Galerie kreativců" budete zařazeni do databáze poskytovatelů kreativních služeb, tedy těch, kteří se věnují např. animacím, webdesignu, mobilním aplikacím, produktovému designu či designu služeb, grafice, ilustracím, fotografiím, video spotům, hudbě nebo také brandingu, marketingovým strategiím nebo třeba tradičním řemeslům. Z této galerie si poté budou moci přihlášené firmy a instituce vybrat svého kreativce, se kterým chtějí spolupracovat a rozvíjet danou oblast (výčet oblastí je zde). Královéhradecký kraj pak tuto spolupráci podpoří částkou 50 000 – 150 000 Kč.

jak to probíhá?
v pěti jednoduchých krocích

1
registrace

Zaregistrujte se do galerie kreativců. Formulář k přihlášení najdete zde

Registrace se uzavírá v září 2024

2
zařazení

Při splnění všech podmínek budete zařazeni do galerie kreativců na webu.

3
nabídky

S nabídkami vás začnou oslovovat zástupci královéhradeckých firem a institucí.

4
spolupráce

Domluvíte se
s firmou či institucí, připravíte návrh spolupráce
a firma/instituce odešle žádost
o voucher.

5
voucher

Žádost o voucher podává firma, která si z této podpory zakoupí služby od kreativce. Po realizaci zakázky vám bude služba
z voucheru proplacena.

1

2

3

registrace

Přečtěte si podmínky a mrkněte na seznam podporovaných oborů. 

Stáhněte a vyplňte tento formulář

Vyplněný formulář nám zašlete společně s logem své společnosti a obrázky referencí na email semerad@cirihk.cz.

registrace

podmínky registrace

  • Vlastní, aktivní IČ

  • Minimálně 2 roky podnikatelské historie

  • 3 reference zrealizovaných zakázek

  • Sídlo kdekoliv v ČR

co mi to přinese?

  • Další marketingový kanál pro svou sebeprezentaci

  • Příležitost pro navázání nové spolupráce

  • Příležitost stát se dodavatelem služeb kulturních a kreativních průmyslů v rámci plánovaného dotačního titulu Kreativní vouchery v Královéhradeckém kraji

podminky
pexels-ono-kosuki-5973966.jpg
Průmyslový, produktový
a interiérový design 

Každá z těchto oblastí má svou vlastní roli ve vytváření inovativních
a estetických designových řešení pro různé potřeby.

Průmyslový design se zaměřuje na vytváření funkčních a esteticky příjemných produktů s ohledem na výrobní procesy a technické požadavky.
 

Produktový design zahrnuje tvorbu jedinečných a uživatelsky přívětivých produktů, které splňují potřeby a preference zákazníků.

Interiérový design se soustředí na vytváření prostorů, které kombinují funkčnost, estetiku a pohodlí, aby vytvořily harmonické a inspirativní životní nebo pracovní prostředí. Každá z těchto oblastí má svou vlastní roli ve vytváření inovativních a přitažlivých designových řešení pro různé potřeby.

Průmyslový desin
pexels-george-milton-7015063.jpg
Design Thinking  

Tato inovační a kreativní metoda je využívaná ve firmách k efektivnímu zdokonalování produktů, služeb a procesů. Externí specialista v rámci společnosti může navrhnout optimální řešení a účinně je otestovat. Tím firma získá efektivní zlepšení produktů, služeb a procesů. Včasným testováním nápadů dochází k šetření finančních i časových prostředků.

Design thinking
pexels-cottonbro-2773498.jpg
Audiovizuální služby

Profesionální a komerční produkce zdůrazní firemní jedinečnost. Inovativní postupy a metody obsahují hrané, animované a virální formáty. To vše zahrnuje produkci a postprodukci filmů, videozáznamů a televizních programů, stejně jako zvukové nahrávky a fotografické služby.

Audio
pexels-antoni-shkraba-4348401.jpg
Marketingová strategie, grafika, branding

V oblasti Marketingové strategie, grafiky a brandingu se spojují klíčové prvky tvorby vizuální prezentace. Vytváření vizuálních návrhů grafického designu na zakázku kombinuje symboly, obrazy a text za použití typografie a vizuálního umění pro poutavé kompozice. Tento proces také zahrnuje budování vztahu se zákazníkem prostřednictvím vizuální identity značky, včetně jména, loga a vizuálního stylu. V rámci uspokojování potřeb zákazníka se využívají nástroje marketingového výzkumu k pochopení potřeb a organizace následně nabízí produkty
a služby s přidanou hodnotou, vhodně načasované, umístěné a cenově atraktivní. Tímto spojením designu a marketingu se dosahuje posílení povědomí o značce a maximálního uspokojení zákaznických potřeb.

Marketing
pexels-olia-danilevich-4974914.jpg
IT jako nástroj rozvoje

V oblasti IT jako nástroje rozvoje se propojují klíčové prvky pro inovaci. Tato oblast vytváří nástroje v oblasti virtuální a rozšířené reality, provádí kontrolu webů z hlediska UX designu a navíc poskytuje tvorbu softwaru na míru potřebám firem a zákazníků. Zahrnuje tvorbu multimediálních prezentací, včetně webových stránek, mobilních aplikací, zábavního softwaru, videoher a 3D aplikací. Zabývá se také vývojem softwaru a programováním

IT
pexels-alena-darmel-7642114.jpg
Architektura

Architektonická činnost zahrnující práci s prostorem, využívá inovativních prezentačních technik a interaktivních metod pro zvýraznění účelnosti prostoru. Tímto oborem se mohou vytvářet nové možnosti využití materiálů pro zlepšení funkčnosti prostoru. Architektoničtí kreativci mají schopnost pomocí kulturního dědictví vytvářet inovativní návrhy a designy pro nové prostory a budovy organizací. Jejich dovednosti rovněž umožňují vytvářet esteticky oslnivé a praktické venkovní prostředí, které dokáže oživit okolní krajinu. Pro zkušené architekty představuje tato oblast příležitost spolupracovat s organizacemi na vytváření atraktivních a funkčních interiérů.

Architektura
pexels-denise-duplinski-3819817.jpg
Kulturní dědictví

Podpora nových způsobů, metod a technologií pro prezentaci kulturního dědictví. Podpora práce s historickými dokumenty, rešerše v depozitářích, paměťových institucích (muzea, galerie a archivy). 

 

Kreativci v této oblasti mohou organizacím pomoci s digitální archivací a prezentací kulturního dědictví, jako jsou sbírky muzeí
a galerií, historické dokumenty nebo památky.

 

Grafici a designéři mohou vytvořit atraktivní vizuální materiály pro expozice a výstavy. 

Kulturn dědictví
pexels-tima-miroshnichenko-6671703.jpg
Hudební a scénické umění

Hudební a scénografické talenty mohou aktivně podporovat organizace v tvorbě unikátních hudebních a divadelních produkcí. Jejich spolupráce může zahrnovat rozvoj inovativních scénických designů, osvětlení a zvukových efektů, které přinášejí publiku nové
a fascinující zážitky.

hudba
pexels-andrea-piacquadio-933255.jpg
Výtvarné umění

Výtvarní umělci a grafici mají možnost významně ovlivnit vizuální identitu organizací, zahrnující tvorbu loga, marketingových materiálů a webových stránek. S jejich kreativním přístupem lze organizaci posunout na vyšší úroveň v prezentaci svého obrazu veřejnosti.

vytvarne umeni
pexels-jonathan-borba-13451105.jpg
Tvorba webových aplikací

Tvůrci webových aplikací mohou aktivně přispět organizacím vytvořením moderních a uživatelsky přívětivých webových stránek a aplikací. Díky jejich úsilí může organizace efektivněji komunikovat s návštěvníky, což přináší potenciál pro zvýšení její prestiže a povědomí veřejnosti.

 

Odborníci na audiovizuální systémy mohou například podpořit zpřístupnění kulturního dědictví skrze interaktivní expozice, průvodce a aplikace pro návštěvníky paměťových institucí či památek. Tímto způsobem přispívají k propojení s kulturním bohatstvím.

web app
pexels-anna-shvets-5325013.jpg
Práce s texty včetně vydavatelství  

Kreativní vouchery pro kulturní dědictví poskytují výborný nástroj pro spojení autorů a institucí.

 

Copywriteři a redaktoři mohou organizacím pomáhat vytvářet kvalitní texty pro webové stránky, brožury, letáky a propagační materiály nebo archivní rešerše či práce s historickými dokumenty.

 

Spolupráce s vydavateli může zahrnovat vydání knih
a specializovaných publikací, které rozšiřují povědomí o činnosti dané organizace. To zahrnuje copywriting a tvorbu odborných textů a také vydávání knih, novin, časopisů a jiných periodických publikací a všechny s tím spojené přípravné kroky, vyjma překladů.

copy
pexels-gustavo-fring-4173281.jpg
Řemesla  a tradiční lidová kultura

Kreativní přínosy této oblasti spočívají v podpoře tradičních řemesel skrze inovativní technologie. Kreativci mohou nabídnout workshopy a kurzy pro veřejnost, které napomáhají uchování a předávání tradic a dovedností. Designéři mohou hrát klíčovou roli v procesu modernizace a uvádění tradičních výrobků a řemeslných produktů na současný trh.

řemesla
bottom of page