
jsem kreativec
a nebojím se to použít
Získejte nové klienty z řad královéhradeckých firem a institucí a pomozte jim vylepšit produkty, služby nebo komunikaci se zákazníky až za 100 000 korun od Královéhradeckého kraje.
Registrací do naší "Galerie kreativců" budete zařazeni do databáze poskytovatelů kreativních služeb, tedy těch, kteří se věnují např. animacím, webdesignu, mobilním aplikacím, produktovému designu či designu služeb, grafice, ilustracím, fotografiím, video spotům, hudbě nebo také brandingu, marketingovým strategiím nebo třeba tradičním řemeslům. Z této galerie si poté budou moci přihlášené firmy a instituce vybrat svého kreativce, se kterým chtějí spolupracovat a rozvíjet danou oblast (výčet oblastí je zde). Královéhradecký kraj pak tuto spolupráci podpoří částkou 50 000 –100 000 Kč.
jak to probíhá?
v pěti jednoduchých krocích
1
registrace
Zaregistrujte se do galerie kreativců. Formulář k přihlášení najdete zde.
Registrace se uzavírá v září 2023
3
nabídky
S nabídkami vás začnou oslovovat zástupci královéhradeckých firem a institucí.
4
spolupráce
Domluvíte se s firmou či institucí, připravíte návrh spolupráce a firma/instituce odešle žádost o voucher.
5
voucher
Žádost o voucher podává firma, která si z této podpory zakoupí služby od kreativce. Po realizaci zakázky vám bude služba z voucheru proplacena.
1
2
3
registrace
Přečtěte si podmínky a mrkněte na seznam podporovaných oborů.
Stáhněte a vyplňte tento formulář
Vyplněný formulář nám zašlete společně s logem své společnosti a obrázky referencí na email semerad@cirihk.cz.
podmínky registrace
-
Vlastní, aktivní IČ.
-
Minimálně 2 roky podnikatelské historie.
-
3 reference zrealizovaných zakázek.
-
Sídlo kdekoliv v ČR.
co mi to přinese?
-
Další marketingový kanál pro svou sebeprezentaci.
-
Příležitost pro navázání nové spolupráce.
-
Příležitost stát se dodavatelem služeb kulturních a kreativních průmyslů v rámci plánovaného dotačního titulu Kreativní vouchery v Královéhradeckém kraji.
podporované obory
NOVĚ
2. ročník

Architektura / interiérový design /
průmyslový a produktový design
Architektura
Interiérový design
Průmyslový a produktový design
Architektonická činnost včetně scénického umění a architektury. Práce s prostorem, aplikace nových prezentačních technik v prostoru, využití nových interaktivních technik pro práci s prostorem, využití nových vlastností materiálů vhodných pro zvýšení účelnosti prostoru.
Vnitřní uspořádání prostoru z praktického, ale i estetického, výtvarného hlediska s dopadem na prezentaci výrobku či služby. Práce s materiálovým a barevným potenciálem prostoru. Návrh nábytku a zařízení interiéru nikoliv však jeho vybavení.
Uplatnění estetických aspektů u předmětů denního užívání, pracovních prostředků a architektonických prvků v obytných i průmyslových budovách a kancelářích. Návrh vlastností a formy nástrojů, strojů, přístrojů, resp. průmyslových výrobků užívaných jak ve výrobě, tak i v mimopracovním životě.

Kulturní dědictví
Kulturní dědictví
NOVĚ!
2. ročník
Podpora nových způsobů a technologií, využívání bohatství kulturního dědictví, zavádění nových metod práce s ním. Podpora práce s historickými vzory, technologiemi a postupy novou formou. Podpora práce s historickými dokumenty, rešerše v depozitářích, paměťových institucí – muzeí, galerií a archivů.
Hlavním hodnotícím kritériem projektů je míra zapojení kulturního dědictví Královéhradeckého kraje, tj. KHK zvýhodňuje žadatele, který pracuje s kulturním dědictvím KHK, čímž se rozumí:
1) sbírkové předměty zapsané v CES
2) archiválie evidované v NAD
3) kulturní památky, technické památky a objekty významné kulturní hodnoty
4) nemateriální kulturní dědictví zapsané na krajském nebo státním seznamu
5) významné knihovní fondy

Fotografie/ film, video/
hudba, zvuk
Fotografie
Film, video
Hudba, zvuk
Profesionální a komerční fotografická produkce s využití inovativních postupů a metod.
Hraný, animovaný, virální. Produkce a postprodukce filmů, videozáznamů a televizních programů.
Pořizování zvukových nahrávek a jiná hudební a vydavatelská činnost.

Výtvarné umění / grafický design /
branding / marketingové strategie
Grafický design
Branding
Marketing
Tvorba vizuální prezentace. Výtvarné návrhy grafického designu jsou vytvářeny na objednávku za určitým účelem. Grafický design kombinuje symboly, obrazy a text, používají typografické, vizuální umění a techniky rozvržení stránky pro vytváření vizuálních kompozic.
Budování vztahu se zákazníkem pomocí tvorby a používání vizuální identity značky. Návrh vhodného názvu, loga, vizuálního stylu, a dalších prvků. Komplexní budování a řízení značky. Posilování známosti značky.
Proces zaměřený na uspokojování potřeb zákazníka. Pomocí nástrojů, metod a technik marketingového výzkumu dochází ke zjištění potřeb a přání zákazníka. Na základě zjištěných skutečností pak organizace přijmou taková opatření, jejichž cílem je nabídnout zákazníkovi výrobky a služby s co největší přidanou hodnotou, ve správný čas, v ideálním místě a za vhodnou cenu.

Informační a komunikační technologie
Informační a komunikační
technologie
Multimediální prezentace včetně webových stránek, mobilní aplikace, zábavní software, videohry a hry, 3D aplikace, rozšířená realita, vývoj softwaru včetně programování. Aplikace pokročilých technologií např. za účelem posílení účelnosti prostoru.

Řemesla
Tradiční řemesla
Výroba usní a souvisejících výrobků, výroba dřevěných, korkový, proutěných, slaměných výrobků kromě nábytku, výroba tapet, výroba dutého skla a ostatního skla včetně technického, výroba obkladaček a dlaždic, výroba keramických a porcelánových výrobků převážně pro domácnost a ozdobných předmětů, řezání, tvarování a konečná úprava kamenů, výroba klenotů, bižuterie a příbuzných výrobků, výroba hudebních nástrojů, výroba her a hraček.
Řemesla využívající nové či inovativní metody a materiály
Využívání vlastností nových materiálů a postupů práce s těmito materiály, inovace a modifikace tradičních postupů zpracování a aplikace materiálů, včetně rozvoje technologií. Např. výroba textilií a oděvů (použití nanovláken a nanovlákenných struktur o v textilu, inteligentní textilie, digitální tisk na textil).